Fan vad folk är fattrögade. De hoppades att förra helgen skulle bli "sista helgen utan Rumble på Google Play". Om det kommer på söndag har de ju fortfarande rätt?
För mig betyder det att om det inte kommer idag så blir det fel. Imorn är det ju redan helg, vilket inkluderar både lördag och söndag. Men dom skrev ju att dom HOPPADES att det skulle vara sista helgen, inte att det VAR sista helgen.
nej han menar (tror jag) att helgen börjar på lördag, vilket jag med räknar som helg, spelar du sista gången på fredag och sedan inte spelar lördag söndag utan först på måndag är det en helg utan spelande. om man säger på en lördag att detta är sista helgen för vad det nu kan vara så räknar jag inte med att det kommer att fortsätta nästa helg. Då säger jag hellre att detta var näst sista helgen,, jaja du fattar... Och som sagt har de ju inte lovat något alls. Men vi kan ju hoppas
är det inte: helgen börjar fredag när man slutar jobbet och slutar söndag när man läggar sig, alltså helgens första dag är lördag och sista är söndag. spelet kommer när det kommer, det kan tillkomma komplikationer med google osv. det tråkiga är ju att precis som wordfeud så kommer det fusk om det inte redan gjort det.... till ios behövde falskspelare inte vänta länge.
Och anledningen till att många kör på devisen never give ETAs demonstreras. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Grabbar slappna av, nöja sig med att det är helg. Rumble eller inte Rumble, nu ska vi inte bråka om vad det innebär mer än att vi är lediga fram tills på måndag
UTE nu! Nej men allvarligt, Rumble var inne för ett par månader sedan, visste inte ens att folk hade koll på android-versionen
Svårt att säga om det är dumt eller smart att inte släppa ios och Android samtidigt. Visst, det är inte lika inne nu, men har dom tur kan Android användarna dra med sina ios polare som tröttnat att börja igen. Flera på mitt jobb som tröttnat frågar hela tiden hur det går med Android versionen så dom kan spela mot mig till exempel. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2