Nån som köpt det och testat ännu som kan lämna en liten recension? Edit: Jag tar och köper det och testar det på min O2X med ICS. Återkommer med lite info sen om nån vill!
Jag har. Funkar fint, inte riktigt lika snyggt dock. Men värdelöst för mig då det väljer språk efter systemet, en liten heads up för alla med roms utan svenska... Sent from my Desire HD
När du startar ett spel så kan man välja språk Ska även testa på andra enheter än min galaxy S2, återkommer med info :-)
Efter lite pillande så funkar det riktigt bra på min LG O2X med Ics 4.0.3. Saknar facebook stöd bara. Har iphone version fb stöd? Läste lite på deras facebook sida att folk har problem med appen när dom kör 4.0.4
Har oxå köpt spelet nu flyter inte på lika bra som på iphone men helt klart värt pengarna. De kommer garanterat rulla ut ett flertal uppdateringar under kommande veckor. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har kört det lite och tycker det fungerar bra på min sgs2. 20kr är väl inget att bråka om med tanke på vad man får. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Testade att packa upp .apk'n ur min titaniumbackup, och skickade över den till min Tab7.7 och tjejens Galaxy S, och det verkar funka utan problem, bara Google Play som verkar ha en begränsning av vilka enheter som kan köpa den.
Skulle gissa på att de inte tillåter enheter de inte testat på än, är ju rimligt om det är sant Sent from my Desire HD
Yupp skulle tro det jag med, och eftersom det är en betalapp så kan jag inte sprida den så andra kan testa heller.
Du vill inte dela med dig av apkn? Edit: såg precis vad du skrivit Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
som sagt, betalapp, tror det räcker att jag kört appen på enheter som inte "ska" ha Rumble ännu... :S
"Enheten är inte kompatibel med den här versionen." Innebär det att det behövs ICS för spelet? Eller är det spelets version som inte är kompatibelt? Skickat från min LT26i via Tapatalk 2