Bytes: S10 mot xz2 compact

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av 4305ms, 11 aug 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. 4305ms

    4305ms Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2010
    Inlägg:
    1 369
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S10
    ROM:
    Stock
    Hej,

    Har en par månader gammal Samsung S10 (vit) med låda, kvitto etc från Elgiganten/Telenor. Finns ett par dbrand skins och något skydd också att tillgå. Den är inte fixad med utan allt är orginal vad gäller mjuk och hårdvara.

    Skulle vilja ha något mindre och tror att XZ2 Compact skulle vara något åt hållet jag söker.
    Skicket på min är gott, nej den är ju inte ny från förpackningen men det har inga repor/sprickor eller tappskador att prata om.

    Är du sugen på ett byte? Jag vill ha något i mellan och jag ser helst att du som är sugen på ett byte också ger förslag på en skälig summa att lämna i mellan (eller om du har något annat som kan väga upp - en datorskärm, ett par riktigt grymma lurar eller ja, en röjsåg; nämn det så får vi se: Kom med förslag!)


    Fridens Liljor!


    PS.

    Finns i Söderbärke, 40 minuter söder om Borlänge, 50 minuter från Västerås, 2 timmar från Kista och 4,5 timmar från Stampgatan i Göteborg.

    PS2.

    Kan eventuellt tänka mig att mötas upp någonstans, men inte i Alvesta, Höllviken eller Vilhelmina.

    PS3.

    När vi är överens skickar jag bilder osv. Du fattar ju att det är drygt att hålla på att rycka i min respektives telefon, skicka mms och sen lägga upp om nu du inte är intresserad? GÖTT och jäkligt empatiskt av dig.

    MOD Edit : Tog bort din Sälj del då det bryter mot reglerna.
     
    Last edited by a moderator: 11 aug 2019
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.