Fråga: S4 vs. Note 2

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av Zee, 15 mar 2013.

1. Amedi21

Amedi21 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    145
    Telefon:
    Oneplus 7t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 7t
    Hade en note 1 i tre dygn innan jag fick byta den mot då sprillans nya one x som månaden efter förvandlades till en galaxy s3, men jag kunde aldrig riktigt släppa taget om noten. Storleken är underbar och jag märker mig själv använda min dator mer sällan och jag har slutat sukta efter en surfplatta sedan jag slog till på note 2. presentationen av s4 var trevlig eftersom att den ger en fingervisning av hur note 3 kommer att se ut och vilka funktioner den får :-)

2. nineteenfortyfive

nineteenfortyfive Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Fan kollade precis en review på Note 2 och den där pennan verkar ju hur skön som helst!

3. Nuukeer

Nuukeer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Det verkar som att vissa ställen här i Sverige, i alla fall Tele2, kommer att sälja Octa-varianten. Då är ju sgx544 ett högst reellt övertag över Note 2 för alla som är intresserade av flyt i krävande situationer. Dessutom kommer denna version att ha bättre ljudkvalitet än den med S600 p.g.a. man slipper uppsampling till 48 KHz.

4. DavidW

DavidW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Hoppas det fungerar på samma sätt.

Jag såg det. Hoppas det fungerar på samma sätt. Det är väldigt användbar. Jag glömde nämna att när man hover över länkar de också ändra färg så det är mindre chans man följa fel länk.

5. Zee

Zee Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Var och ollade en Note 2 i butik idag. Mycket trevlig men lite för stor. Skärmen skulle vart lite mer högupplöst (kan ändras via DPI, men orka). Man tvingas in i 2-handgrepp.

Svart SIV beställd på cdon.

Sent from my LT18i using Tapatalk

6. Zee

Zee Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Jag passade även på att kladda på en Xperia Z. My god vad den stuttrade innan den "kommer igång", ni vet så där klassiskt androidaktigt.

7. Blabert

Blabert Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    124

MINA ENHETER

I min erfarenhet stuttrar alla launchers innan de kommer igång.. Prova att starta om nova och sen direkt öppna app drawern tex. Z är minst lika snabb som min note 2 var, om inte snabbare.

Skickat från min C6603 via Tapatalk 2