Fråga: S8+GearS3+IconX

Diskussion i 'Samsung (Tizen)' startad av Mip, 27 dec 2017.

  1. Mip

    Mip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Har precis beställt en Gear S3 och undrar nu om jag kan ha min s8+, gear s3 och IconX parade samtidigt?

    Typ så här, snott från ett annat forum

    I was wondering if I can connect all three? I doubt it but I would like a confirmation.

    What I mean is, if I am in the gym and my phone is paired to my headset for music. Can I pair it to the watch at the same time?
    Ideally, I would love being able to accept calls from my watch and talk through the headset but that's not gonna happen, is it? If not, it's okay, since I can just answer by using headset buttons BUT, can I at least control my music (stored on phone) through the watch? Skip songs, etc.
     
  2. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    817
    Mottagna gillanden:
    336

    MINA ENHETER

    Ja de går bra att ha flera enheter kopplade samtidigt via bluetooth. Jag har de varje dag med min Nixon mission och level U headset mot min s8+.
    Men om de går att svara via klockan utan telefon tror jag inte men kan inte svara till 100% eftersom jag inte testat de
     
  3. Mip

    Mip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Tack för svar. Frågan var, om man tex lyssnar på musik via telefonen till iconx samtidigt som det ringer. Kan man då svara på klockan och prata i IconX? För slippa ta upp telefonen om man har den i en väska.
     
    kupster gillar detta.
  4. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    817
    Mottagna gillanden:
    336

    MINA ENHETER

    Ja men då men om den svarar med klockans Mic och högtalare eller i iconx vet i tusan. Men har inte iconx en "svara knapp" på utsidan? Brukar ju vara samma som Play/pause på de flesta headset
     
  5. Mip

    Mip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Kan meddela att allt funkade som önskat med denna kombination :) om någon är intresserad.
     
    kupster gillar detta.