Problem: S9+ med minnesproblem?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Selast, 15 aug 2018.

  1. Thomas.b

    Thomas.b Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    264
    Mottagna gillanden:
    63

    MINA ENHETER

    Om du får tillbaka den nu kan du nog få en Mi Max 2 för den summan eller nära, jag gav 1900 för min för 6 månader sen. Bästa telefonen jag haft om man bortser från den taskiga kameran. Stor skärm också vilket föräldrar oftast uppskattar :)
     
    bernard gillar detta.
  2. Selast

    Selast Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 aug 2018
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tack för er snabba och vänliga hjälp! Blev tipsad om detta forum när jag ställde samma fråga på happyride.se där jag är medlem sedan länge. Där sa dom att detta var ett forum fyllt av hjälpsamma och vänliga andriod experter och det måste jag säga att ni verkligen levde upp till. Passar på att ställa en fråga till då. Jag vet ju nu att den telefon jag köpte var skit, vad skulle ni rekomendera istället om budgeten är ca 1.500 SEK och vill ha ungefär samma storlek på skärm osv?
    Red: Aha redan besvarat ser jag, tack!
     
    bernard gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 758
    Mottagna gillanden:
    44 760
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
  4. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 227
    Mottagna gillanden:
    2 298
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    Ja precis, jag misstänkte ju att den hade falska specs i sin egen meny och så var det ju också. Ser att du blivit lovad att få pengarna tillbaka, det var ju tur :).

    Ang förslag på telefoner så säljer elgiganten moto g6 play med 3/32GB för 1590 den här veckan, den har ett någorlunda "modernt" utseende och tillräcklig prestanda för icke teknikintresserade - du kan förstås få mer än så för 1500 om du importerar och håller dig till seriösa säljare - men ifall du ville lösa det snabbt och inrikes så kunde det vara ett alternativ värt att nämna. jag köpte själv en till min gubbe förra veckan när han hade grävt ner både sin ordinarie och sin reservlur - jag tänkte att han skulle ha den som reserv och så skaffa en lite bättre att ha som ordinarie, men han säger att den här duger åt honom: Motorola Moto G6 Play smartphone (indigoblå) - Mobiltelefoner