Känns onödigt att betala för ett "coolt" nummer, man brukar ju oftast bara säga sitt nummer till någon en gång. Men ett nummer som innehöll 1337 skulle vara rätt så coolt... Sent from my V9 using Tapatalk
Gillar mitt nummer. Består endast av siffrorna 0, 7, 3, 2, 4, 1. Fast jag skulle vilja ha 0700/0707-654837. 0700-OLIVER, fetnajs Alfanummer har jag för mig att det heter.
ja fast det är juh siffrorna emellan som spelar in också Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Mitt är mitt personnummer blandat med mina fyra sista. Sjukt bra för mig själv så jag kommer ihåg det. Blev rätt enkelt också märkte jag i efterhand
syftade på ditt inlägg, där du skrev att ditt nummer har 076 och 073 i sig och att de var vanliga som startsiffror å sen skrev ju du oxå xxx så klaga inte!
klagar inte men att bara ha 076&073 eller 073-073 i numret är inte så speciellt imo då det finns många som har det, utan det är juh XXXX som gör "numret" speciellt Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Jag har ett rätt schysst nummer som jag fick av en slump; 07xx 5xx 2yy. Hade varit lite coolare om det hade varit 2xx men men. Det är sjukt lätt att komma ihåg om inte annat.
Jag har också ett telefonnummer. Jag är rätt nöjd faktiskt! Det består av 10 siffror och man kan ringa min telefon med hjälp av det
Jag har samma fyra sista på mitt telefonnummer som i mitt personnummer Ana inte hur nöjd jag var när jag fick syn på numret bland alla andra man fick välja på i butiken!