Guldnummer - 0733 000 000 - Telia Kontantkort på Tradera. Kontantkort & 7000 i köp-nu pris låter mycket, men andra nummer med 6 nollor har gått på över 8k innan Får se om någon är sugen
Borde man inte kunna sätta det i system att kolla vilka guld-nummer som finns tillgängliga hos de olika operatörerna, och sälja dem. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Inflationen lär väll slå till ganska snabbt då? Eller inte, 10 papp för ett telefonnummer gör att jag ger upp hoppet för vissa personers ekonomiska förnuft. Säkert samma skara som tar lån på bostäder som de aldrig kommer hinna betala tillbaka och därför driver upp marknadspriserna men måste sälja med enorm förlust då räntan går upp. Hmm, spann iväg där.
Vet inte riktigt hur det fungerar hos andra operatörer men det verkar inte riktigt gå att söka så hos Telenor i alla fall. Har varit i kontakt med Telenor angående att söka efter nya nummer och då vill de ha numret på formatet 0700 aabbcc dvs att aa ska vara två likadana siffror i följd, bb likaså och cc också. Går givetvis att försöka söka på 0700 aaaaaa då antar jag.
Kommer ihåg när jag bodde i Lund och skulle skaffa abb. På den tiden var nummerupplysning internet inte så utbrett men jag hade kollat i "Din Del" att ingen hade 46 46 46. Så jag ringde Telia och frågade om jag kunde få det, när jag skulle teckna abonnemang. Riktnumret till Lund är 046 och landskoden till Sverige 46. Hade gärna fått +464646464646. Tjejen i växeln sa "vänta lite". Sen återkom hon och sa att det gick inte.
Jag har ett riktigt grymt hemnr, som varit i släkten sedan 1958, det håller jag hårt i. Ett klassiskt Göteborgs-nummer, som är hur bra som helst. Det sparar jag tills den dagen som man kanske behöver det till någon form av verksamhet
Siffror som är likadana efter varandra ungefär 0702-666666, siffror som detta ungefär 0702-656565. Det kan också se ut såhär 0702-123456 Oftast ser man på numret om det är guldnummer.
Guldnummer - 0733 000 000 - Telia Kontantkort på Tradera. Kontantkort & 50 minuter kvar! 5700kr, sick