Bytes: Säljes/bytes: Samsung Galaxy S

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by arpoe, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. arpoe

arpoe Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!

Jag har försökt lägga upp en liknande annons på Blocket, men inte fått något svar, så nu testar jag här. Jag vill sälja eller byta min Samsung Galaxy S som jag köpte i slutet av augusti, men helst byta. Kvitton finns. Den har inga repor på skärmen, men några få på baksidan. Jag är villig att byta den mot en iPhone 4 som jag betalar någon slags mellanskillnad för. Annars kostar telefonen 3500 kr. Telefonen är OLÅST!

Jag vill inte byta mot en Androidmobil eftersom jag har köpt en Macbook Pro och vill kunna använda MobileMe-funktionen mellan dator och mobil. En iPhone 3G S är inte direkt aktuell, eftersom jag reser mycket och vill ha funktionen videosamtal. Jag ser helst att ni bor i Stockholms län så kan vi eventuellt mötas, eftersom det är säkrare så!

Med telefonen följer ett skärmskydd, ett skal i något gummiliknande material och själva lådan med alla instruktioner. Däremot följer inte hörlurarna med, eftersom jag har använt dem flitigt, så de kanske inte passar sig för att ärvas, hehe.
    Jag är inte inne här så ofta, så ni kan ringa mig på 0707-754 52 32 eller mejla på [email protected].

Ha det bra!
    Catherine

Last edited: Jan 17, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.