LOL.
Jag har aldrig DOAt i mitt liv för att jag vet att det är en mobiltelefon och inte en komponent NASA har tillverkat som ska till MARS.
Det kommer alltid finnas små fel.
Men telefon kan användas på ett jävla disko som ett stroboskop!!!!
Förstår du det?!
Jag väntade på uppgraderingen och ville inte DOA och nu när den är helt fucked up precis då DOA perioden tog slut vill dom inte byta ut den , dom vill fixa den även om dom inte vet hur dom ska fixa den.
Så jag ska stå 15 dagar utan telefon, utan telefonnummer ( jävla micro-sim ) och utan abonnemang?! för att sen få en skit telefon tillbaka som kommer kanske flimra igen?! och då skicka in den igen på service?
Jag vill ha en bytes telefon och att företaget jag köpt telefonen från ska ta hand om allt detta skit, inte jag som kund.
Lös kundens problem och hantera era egna problem på er egen tid.
Jag jobbar ej för HTC eller
TELE2 och nu fan ska jag vara deras BETA testare?!
Ta skiten från mig och ge mig en fungerande telefon.
Det är allt jag begär.
Sen att visa DOAr för att "volym knappen gör ljud när du skakar telefonen vid örat" håller jag med om att det är helt idiotiskt.
Jag är inte den typen av DOA nisse, synd jag inte är det för då skulle jag sitta med en fin fungerande telefon och inte fast med en skit trasig telefon som gick sönder efter 10 dagar.
Att du sen försvarar företagens beteende är helt löjligt.
Och ja, det går att jämföra en 200k bil till en 6k telefon : Båda ska vara felfria.
Click to expand...