-Otroligt dåliga ljudkvalitén vid samtal. Burkigt och låg volym. Vid de 3 högsta lägena (som behövs för att höra något) så sprakar/knastrar högtalaren. Bättre volym med headset, men dålig samtalskvalite.
-Fota knappen är seeeeg, plastig och ingen känsla i den.
-4" skärm är för stort och jag kan inte hantera den med 1 hand. (normalstor manshand) 
-Skärmlås "bågen" är heldum, efter x antal drag börjar man tröttna på bågformen och slarvar lite lite och då får man dra med fingret flera ggr för att lyckas. Missat samtal flera ggr på detta vis.
-Knappen A blev bättre i uppdateringen men touchresponsen är inte lika bra som dess huvudkonkurrenter.
-Vita x10 är såpa hal på bordet men även i handen. Jag köpte invincible shield och klistrade på bakstycket. Det blev bättre.
-2st Råstarka lysdioder i fronten mellan knapparna. När man använder luren i mörker blir man snudd på bländad av dem.
-Daglig laddning, måste pilla bort skyddslocket för mini usb...
-Enligt mig, för högt SAR värde... 1,25. Konkurenterna ligger ju 0,5 - 1 enheter under.
Jag har mer... men nu tycker jag att jag reflekterat det som gjorde att jag sålt min x10. Jag kommer dock sakna kameran.
Jag är en SE fanboy... ligger mig varmt om hjärtat men X10 var för mig en sån besvikelse.
Last edited: 13 juli 2010