Säljes: *SÅLD* HTC One X (Vit) 32GB (3Branded-EJ Operatörlåst)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av debel, 21 feb 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. debel

    debel Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2010
    Inlägg:
    67
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Edit: Telefonen är såld. Tack!
    MOD kan låsa tråden.
    ------------------------
    Tjena Swedroiders :)

    Har införskaffat mig en ny telefon och tänkte därför sälja min Htc One X, vit färg med 32GB inbyggt minne (25GB tillgängligt).

    Mobilen är inköpt via TRE 2012-05-02.
    Jag har själv låst upp själva Tre's operatörslås, har provat med Telia/Halebop microsim samt Comviq och kan bekräfta att ringa och ta emot samtal fungerar utan problem :)

    BILDER PÅ TELEFONEN:
    http://imgur.com/a/aLcCz

    Telefonens skick:

    Skärm/Framsida: Inget att anmärka på, med blotta ögat så ser skärmen perfekt ut, tar man t.ex en LED-lampa som är stark och lyser på skärmen ser man smårepor som ALLTID uppkommer vid normalt användande, finns dock 2st repor som är VÄLDIGT små vad jag kan se.
    Kommer att kasta upp ett par bilder snart, högupplösta så ni som är intresserade har något att gå på :)

    Baksidan: Inga konstigheter, förutom vanliga slitningsskador när man lägger ner telefonen, inget att anmärka på.

    Batteri: Inga problem alls, fungerar exakt som det skall.

    Övrigt: Alla tillbehör medföljer och manualer samt kartong + kvitto&garanti! (HTC's headset lurar som följde med har gått sönder och jag skickar därför med ett par likvärdiga, om inte bättre :D).

    Annan information:

    * Programvara: Android 4.1.1 (Jelly Bean) Latest official HTC One X 3.14.401.31 (WWE) firmware

    * Rom: AndroidRevolution HD 18.2)

    * HTC Sense version: 4+

    Pris för denna telefon inkl allting är:
    2000kr inkl frakt! (Kan skickas via Posten/Schenker/DHL, osv!)
    Kan även hämtas upp i Stockholmsområdet för då 2100kr!


    Kontakta mig gärna via emailen för snabbt svar ([email protected]) - eller alternativt via Swedroid-forumet!

    Mvh /Mikael :)
     
    Last edited: 23 feb 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.