Såld på Android?

Diskussion i 'Allmänt' startad av candyraver, 18 september 2010.

1. Dampwall

Dampwall Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Tyvärr så är jag inte ett fan av storleken på desiren vet att den inte är mycket större än heron men gillar verkligen min hero's storlek och en legend känns inte som ett motiverat hopp så får glatt vänta.

Är inte i direkt behov av sense men det är hyffsat trevligt.

2. candyraver

candyraver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133
    Telefon:
    S10e

MINA ENHETER

Telefon:
    S10e
    Just fördelen med Android är nog att man alltid kan hitta en telefon som passar en :) speciellt nu med SE Mini'n så är hela fältet uppfyllt.

Jag har iaf som jag skrev i början svårt för en annan telefon än med Android nu med den vana man har.
    När jag bootar upp min gamle SE W890i så suckar jag.... trodde den hade bra meny/user interface men fel hade jag - eller jo, det är OK till föremålet.. Men Android! Äkta multi-tasking, skönare o skönare apps... och så den tighta integrationen med google email, kalender, task-list, maps, och att allt är öppet gör livet mycket enklare. tja spännande tider :) De enda är väl reklam som suger men ingenting är gratis.

3. twisted1

twisted1 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    205

MINA ENHETER

Är helt j*vla torsk på android, hade jag innan köp av min första smartphone(Huawei u8220) insett vilka oerhörda möjligheter som fanns så hade jag direkt köpt en SGS/Desire/Nexus1, så ur den synvinkeln ångrar jag att jag inte direkt köpte en värsting-lur direkt. Alltid lätt att vara efterklok, är dock supernöjd med min u8220 efter div. custom ROM's och tweaks.

Det är dock bara en tidsfråga innan jag köper en SGS, typ :)

Det är som en nytändning när man höll på och pillade med datorer förr i tiden, nya saker att lära osv.

4. Johnny

Johnny Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

När du väl sitter där med din Desire så kommer du inte ångra dig :D sååå mycket större är inte telefonen trots att skärmen är betydligt större :)