Samsung firmware I7500ZHIL3

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Frojd, 3 feb 2010.

  1. Frojd

    Frojd Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

  2. walker

    walker Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har kört IL3 i nästan en vecka. Överlag känns den snabbare i GUI. Batteritiden har jag inte testat då telefonen ligger på laddning på jobbet. Knapplåset för min del är marginellt snabbare, kanske att den reagerar lite bättre när du trycker på låsknappen. Däremot så funkar inte 3d:n lika bra som i IK5. Kör jag något 3d-spel hackar det så pass att det inte är spelbart.
     
  3. Frojd

    Frojd Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jag har samma problem som med IK4 och IK5; data-anslutningen hänger sig då och då och måste startas om för att fungera. Börjar bli lite trist att inga nya versioner funkar för mig...
    Angående 3d så kan du ju lägga in opengl-filen manuellt så att det fungerar (om de inte gjort något nytt fuffens, typ tagit minne från GPUn, i IL3).
     
  4. walker

    walker Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Får kolla upp opengl filen. Jag har också problem med att uppkopplingen inte funkar som den ska, däremot så är det inte lika allvarligt som för dig. För mig så tappar den uppkopplingen i ett par sekunder sen dyker den upp igen. Jag kör advanced task killer och har märkt att om du dödar processerna för aggresivt så kan min 3g koppling dö helt och då måste jag starta om.