Samsung fortsätter lura kunder på 2.0!

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Redhat, 27 maj 2010.

  1. Redhat

    Redhat Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2009
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

  2. asimov

    asimov Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2009
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    23
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S10
    varför är jag inte förvånad? Alla Behold II ägare, jag känner er frustration :-(
     
  3. Redhat

    Redhat Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2009
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Är Behold II släppt i Sverige? Jag vet inget om mobilen men det känns som att det är USA's motsvarighet till Galaxy'n eller nått. Att kunderna stämmer ett bolag är ju en typisk USA-grej också.

    Uppdatering
    "Samsung Mobile finally broke the silence today on a forum -- good on them -- saying that there's a Donut update in the works featuring "Swype, an improved Media Player, updated core Android applications and improved Bluetooth capabilities.""

    Varför kan de inte göra en sån kompromisslösning för i7500 också???
     
    Last edited: 28 maj 2010
  4. willd

    willd Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det är ju just det som dom gjort? 1.6 är officiellt i en del andra länder redan, så det är väl bara en tidsfråga innan den kommer hit...
     
  5. Redhat

    Redhat Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2009
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    wild: Jag snackar inte om Android 1.6, alla här vet ju att det finns till Galaxy.

    Läs en gång till:
    "Samsung Mobile finally broke the silence today on a forum -- good on them -- saying that there's a Donut update in the works featuring "Swype, an improved Media Player, updated core Android applications and improved Bluetooth capabilities.""

    Swype är något jag verkligen är intresserad av. För er som inte känner till det så är det ett smidigt textinmatningssystem utvecklat av samma personer som låg bakom T9. Sen skulle jag gärna ha en förbättrad mediaspelare. Att de lägger till förbättrat Bluetooth-stöd tyder på att Samsung tagit lite funktioner från 2.0 och lagt i 1.6. Detta är något som Sony Ericsson gjort med många funktioner i X10 och det är en lösning som skulle kunna få mig att leva med 1.6.
     
  6. Sertion

    Sertion Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2010
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Något off-topic.

    Kanske skulle testa ShapeWriter?

    [​IMG]