Samsung Galaxy Ace

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av miss__maria, 25 apr 2011.

  1. miss__maria

    miss__maria Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag skaffade en Samsung Galaxy Ace igår och har flertalet problem med den som jag hoppas ni kan hjälpa mig med:) Jag själv är inte speciellt duktig på sånthär, men hoppas på att kunna klara av det ändå:)

    För det första blev mina kontakter knasiga, min kompis Lina P mob (som hon hette förut) heter nu Mob P istället med mera. Någon som har en bra tips hur man ska fixa så de heter som de ska? Eller måste man skriva om allas namn?

    Sen har jag spotify premium på datorn så tänkte fasen så bra kan lyssna i mobilen. Tog hem appen Spotify ltd till mobilen och installerades korrekt. Men när jag ska trycka "öppna" så går det inte att trycka öppna utan det enda som går att trycka på är avinstallera. Har provat att avinstallera och installera igen men hjälper inte.

    Samma problem när jag skulle skaffade twitter.. Går inte att öppna!!

    Någon som har samma problem? Hur har ni gjort?
    Måste man installera något mer för det ska fungera?

    Hjälp tack!!

    Mvh Maria
     
  2. 1337

    1337 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Problemet med kontakterna kan eventuellt lösas genom att ändra ordningen som namnen visas på, förnamn först och vice versa. Detta kan göras under inställningar när du är inne i kontaktboken.
    ,
    Som jag förstår det så försöker du öppna Spotify i market, samma ställe som du laddade ner appen. Prova istället att öppna programlistan (den blå knappen nere till höger på hemskärmen) och starta det därifrån istället.