Fråga: Samsung Galaxy fit 3

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av Tobbelusch, 21 mar 2024.

  1. Tobbelusch

    Tobbelusch Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2016
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Hej!

    Har varit lite sugen på att köpa mig en Samsung Galaxy Fit 3, då jag gillar priset och den har det mesta jag behöver av en klocka/band.
    Problemet är att denna inte har släppts i norden (och kommer sannolikt inte göra det heller).

    Men den är släppt i EU och vissa delar av Asien. Funderar på att köpa en EU importerad sådan. Men har aldrig gjort det innan så jag undrar vad som skiljer en EU modell från en Nordisk modell?
    Antar att den inte lär vara svenskspråkig och sakna å,ä,ö. Men finns det någon mer begränsning?

    Har frågat Samsung och efter många vidareslussningar så kom jag till en kille som hävdade att de "inte fick" berätta om detta då artikeln inte släppts på den nordiska marknaden...
    Så därför vänder jag mig till er, som förhoppningsvis har mer vana än mig att importera EU modeller av olika former och slag.
    Hur skulle denna EU modell påverka mig kontra från att jag hade köpt en Nordisk variant?

    Tacksam för lite hjälp! :)

    Mvh Tobias
     
  2. Atilla

    Atilla Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2012
    Inlägg:
    348
    Mottagna gillanden:
    138
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e
    Info:
    Nova launcher
    Har du hunnit köpa den? Märkligt att den inte släppts i norden..
     
  3. Tobbelusch

    Tobbelusch Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2016
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Nope...
    Har inte velat då jag inte hittat någon info om hur den beter sig i norden, hade velat veta vad som inte fungerar och vad som faktiskt fungerar.

    Eftersom intresset här verkar svagt så skulle jag gissa på att inte så många faktiskt är intresserade ändå (kan inte säga att jag förstår varför).
    Men Samsung antar jag vill satsa på deras nya ring och inte låta den här komma ivägen för den storsatsningen. Så vi får väl se vad den bjuder på helt enkelt!

    Kan nog köpa en fit 3 om jag läser/ser något om att det funkar ok inom Sveriges gränser. Annars så orkar jag inte riktigt.
     
  4. Atilla

    Atilla Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2012
    Inlägg:
    348
    Mottagna gillanden:
    138
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e
    Info:
    Nova launcher
    Är nöjd med min Fit 2 men är lite sugen på 3an och trodde den skulle släppas i norden. Skriver här om jag beställer en ;)
     
    Tobbelusch gillar detta.
  5. Tobbelusch

    Tobbelusch Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2016
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Haha tack vore schysst!