Samsung Galaxy i7500 säljes (1 vecka)!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av mixxno, 1 sept 2009.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. mixxno

    mixxno Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    61
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Är det någon som har tänkt köpa från Tyskland, men ej kommit sig för ännu så går det bra att köpa min (drygt en vecka gammal). Den är köpt från entyle.de. Allt är helt original, har inte bytt rom eller så, vet inte ens hur man gör sånt... !

    Det enda jag har gjort är att uppdatera mjukvaran en gång. Lite dumt kanske, men hela europa, utom Italien och Spanien väntar väl på nästa utgåva. Den lär väl dyka upp när som helst.

    Säljes helt i nyskick, bara testad en vecka. Otroliga möjligheter med Andriod, möjligen lite för avancerad mobil för mig, därför är den nu till salu.

    Pris: exakt vad jag gav, dvs 4800 kr, varken mer eller mindre. Ev finns även ett nytt 8 Gigs kort därutöver, 5000 kr med kort.

    http://www.blocket.se/ostergotland/Samsung_Galaxy_i7500_23365851.htm?ca=14&w=1&last=1

    Ps. Den förste som hörde av sig ville byta mot en rostig Volvo 745... :P, inget byte alltså... Ds.
     
  2. mixxno

    mixxno Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    61
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Ok, sista budet är 4600 kr inklusive 8Gb-kortet.

    Grejen är att jag inte har tid att lära mig hur man "rootar" osv, annars skulle jag nog gjort det precis som Graben67: https://swedroid.se/forum/search.php?searchid=57027

    Den är hanterad med bomullsvantar... inte ett märke.
     
  3. mixxno

    mixxno Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    61
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Tur det inte var nån rusning. . . Erbjudandet är slut, har ångrat mig: -). Klart jag behåller den och lär mig att roota osv, detta forum är ju guld.

    Har nu gjort en factory reset och inte tankat in några apps mer än keyboard och ordlista. Funkar bra, inget kul, men den stänger inte av sig än. Verkar som det inte är appsen utan att det är mobilen som måste få en update innan den klarar av sänt som inte är original.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.