Avslutad: Samsung Galaxy Note10+ Snapdragon 855 mot Samsung Galaxy S10+ Snapdragon 855

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av livinl0ud, 19 sept 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. livinl0ud

    livinl0ud Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    4 feb 2016
    Inlägg:
    3 824
    Mottagna gillanden:
    5 643
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Har en Samsung Galaxy Note10+ 12/256GB Aura Black som är i absoluta nyskick. Telefonen är köpt via Wondamobile och jag fick den levererad i onsdags 18/9-19. Fabriksmonterade skärmskyddet sitter fortfarande på och jag monterade ett XtremeSkin Black Camo på baksidan så fort jag packade upp telefonen.
    Kvitto, kartong med orörda tillbehör finns och följer med vid affär. Skickar också med en adapter till laddaren för svenska eluttag.

    Önskar byta min telefon mot en Samsung Galaxy S10+ med Snapdragon 855 + en mellanskillnad till mig som vi kommer överens om. Din telefon ska vara i nyskick utan några repor eller skavanker. Kvitto, kartong med alla tillbehör ska finnas och följa med.

    I dagsläget är jag inte intresserad av att byta mot någon annan telefon om det inte är till en extrem fördel för mig.


    Skicka PM eller skriv i tråden vid intresse.
    Referenser/omdömen finns på min profil gällande tidigare affärer på Swedroid.

    Telefonen finns i Karlskoga men jag kan absolut skicka med REK eller skicka lätt frakt vid affär.

    Jag förbehåller mig rätten att byta med vem jag vill samt dra in annonsen om jag vill!
     
  2. livinl0ud

    livinl0ud Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    4 feb 2016
    Inlägg:
    3 824
    Mottagna gillanden:
    5 643
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Låter annonsen vara uppe under helgen sedan beställer jag mig en S10+ med SD855 via Wonda och då kommer Note10+ läggas ut till försäljning istället.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.