Säljes: Samsung Galaxy S säljer/bytes

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av neddie, 18 feb 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    Säljer efter trogen tjänst min samsung galaxy s.
    Jag är och har alltid varit maniskt rädd om mina ägodelar så telefonen är i mycket bra skick. Plastluckan bak har under de dryga 1.5 år som telefonen varit i min ägo fått lite små repor men det är nog ganska oundvikligt.

    Murphus lag brukar dock gälla mig rätt ofta och efter att jag idag bestämt mig för att sälja den så upptäckt jag även en repa i displayen. Den är mycket mycket tunn och kan kännas väldigt lite med en nagel och sitter på vänster sida av skärmen längst ut mot sidan i mitten av skärmen.

    I en specifik vinkel syns den mycket lite mot vit bakgrund annars är det ingen fara alls, dock jävligt irriterande när man bestämt sig för att sälja den ;)
    Jag vet inte om man kan polera bort detta men det känns iaf möjligt med tanke på hur tunn den är.

    Om intresse finns så medföljer ett invisible shield pack (som ajg önskar hade suttit på nu hehe) samt ett silikonfodral som jag personligen tycker funkat mycket bra. Originalkartong och laddare och sladd, headset.. ja allting som skall finnas med från början. Headsetet är oanvändt då jag kör med en mw600.

    Kan även tänka mig att byta den mot nånting... annat ;) fan vet kasta in nåt lämpligt.

    Jag har eg ingen som helst uppfattning om vad priset skall bli, jag hade tänkt mig runt tusenlappen men det kan ju självklart vara ett fantasipris det vet jag inte ;)

    just det.. ett 8gb sdkort åker med oxå.

    Med fördel säljs den mellan fyra ögon i västerås där jag bor eller i stockholm där jag jobbar. Jag föredrar att inte skicka iväg den men kan såklart göra det med för rätt köpare. Jag har inga som helst referenser som säljare då jag inte brukar sälja grejer överlag ;)

    Men det ska nog gå bra iaf hoppas jag bara jag lämnar personuppgifter osv som är lätt att verifiera.

    det blev mycket snack för lite grejer detta :D
    jag har försökt ta kort på repan i displayen men det går inte att fånga på kort tydligen så tunn är den.

    /Ned
     
  2. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    *bump*
     
  3. husebuse

    husebuse Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2011
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Byte av en iphone 3gs 16gb vit i bra skick intressant?

    Mvh
    Martin
     
  4. salle74

    salle74 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 aug 2010
    Inlägg:
    598
    Mottagna gillanden:
    79

    MINA ENHETER

    Lg Optimus 7?
     
  5. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    och en sista bump då ;)
     
  6. CaptainC

    CaptainC Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    2 149
    Mottagna gillanden:
    2 319

    MINA ENHETER

    1000kr? skickas till malmö?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.