Avslutad: Samsung Galaxy S10 Plus (512GB) Ceramic Black

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av night77, 25 aug 2019.

Taggar:
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. night77

    night77 Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2010
    Inlägg:
    11 233
    Mottagna gillanden:
    8 084
    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia, Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S21
    Platta:
    Galaxy Tab S9 plus
    Säljer en väldigt fin och nästan ny Samsung Galaxy S10+ med 512GB lagringsutrymme i "Ceramic Black" färg.

    Den är olåst, i helt nyskick, inte en enda repa, skärmskydd sitter på från fabriken, sparsam använd i cirka 3 månader. Har alltid haft skydd på den. Fungerar perfekt utan problem.

    Tillsammans med telefonen följer det:
    - Original Samsung LED VIEW Cover (värd 599kr) i perfekt nyskick.
    - 4 stycken olika (3 av de är helt nya) bakstycken av Spigen. (Värda 800kr).
    - Vid snabb och smidig affär, skickar jag även med en original Samsung snabb trådlös laddare (värd 400kr).

    Original kartong finns, laddaren, USB kabeln och hörlurarna är helt nya och oanvända. Kvitto med cirka 20 månader garanti finns så klart.

    Mitt pris för allt: 8500kr

    Viktigt att veta:
    - Är INTE intresserad av byten, accepterar INGA skambud eller konstiga frågor.
    - Telefonen hämtas i Lund (med omnejd).
    - Föredrar SWISH betalning eller kontant vid bankomaten för att undvika falska sedlar.
    - Vill du få den skickad med post, är det förskottsbetalningen som gäller, då får ni stå för fraktkostnaden och telefonen skickas med spårbar sändelse.
    - Skicka mig inga meddelanden om du inte är seriös, har tillräckligt med pengar och vill verkligen köpa telefonen.

    20190825_114400.jpg

    Tack!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.