Köpes: Samsung Galaxy S2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av dadjan, 8 dec 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dadjan

dadjan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kommer vara i Stockholm 9-18 dec och vill gärna köpa en Samsung Galaxy S2 medan jag är där. Mobilen ska vara i toppskick och kvitto/köpbekräftelse får gärna följa med.

Om det är någon som är intresserad av en snabb affär, skicka gärna ett pm!

2. Salckin

Salckin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har en svart Galaxy S2 som jag fick i Söndags (4e december)! Har knappt använt den innan jag ångrade mitt köp! Har ett skal värt 200 kr och ett oänvänt skärmskydd! Hörlurar, förpackning, instruktioner och kvitto finns kvar! Ska till varuhuset imorgon där jag köpte den och se om jag kan utnyttja min ångesträtt på något vis trots bryten förpakning, men tvekar om det går.

Anledningen jag inte vill ha den är storleken, men också att jag är en van iPhoneanvändare! Allt kändes så illa för mig!

Det är inte ett minsta fel på telefonen, och vi kan diskutera pris! Om jag slänger med ett riktigt bra skydd ( Samsung Galaxy S2 SII - Carbon fodral, väska, behållare, i9100 förpackning - TMG AB ) och oförbrukat skärmskydd ( Invisible Shield - Samsung Galaxy SII Skärmskydd - Elgiganten ) så har du redan sparat in några hundringar! Jag lovar, har knappt använt mig av telefonen!

Bor i området Stockholm!

PS. Telefonen är olåst! Men har den på ett Tele2-abonnemang! Jag tror nog att man kan köpa ut den!

Använder mig av min gamla telefon nu! Galaxyn ligger i förpackningen.

//Nicklas

Last edited: 9 dec 2011
  3. dadjan

dadjan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

PM skickat Salckin!

4. dadjan

dadjan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ingen som har en Galaxy S2 till salu? :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.