Säljes: Samsung Galaxy S3 4G/LTE (COV) + tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av aalx, 4 apr 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. aalx

    aalx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Säljer en Svart Samsung Galaxy S3 4G/LTE, GT-I9305N (COV). (länkar med bilder bifogade)
    – Välskött
    – Original ROM / ej rootad eller liknande
    – 8 GB + 16 GB minneskort
    – Kartong
    – Original laddare
    – Helt oanvända/oöppnade original hörlurar
    – Tillbehör (3 covers, 2 väskor, 2 skärmskydd, 1 original batterilucka, 1 sport armband)



    Det som medföljer (som du ser på bilden) :
    – 2 x Skärmskydd, en med gul ”skärmputs”
    – 2 x Skinn väskor, en original som är lika som flip covers (står ”Samsung” & ”Galaxy SIII”) & en fake
    – 2 x Flip covers, fake ett är exakt lika som S-view samtidigt så kan man svara, andra är lika som det andra fast lite grövre.
    – 1 x Cover liknande flip cover, fast hela framsidan är genomskinligt som man aldrig öppnar, så detta är ett cover som skyddar mobilen till 110%
    – 1 x Original batterilucka till GT-I9305N (svårt att få tag i ett tidigare pga. inte ”4G” stod med)
    – 1 x sport armband anpassat just till S3

    Säljes till högstbjudande.

    Den finns i Stockholm.
     
  2. Deadman666

    Deadman666 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2011
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Är den låst till Tele2 i och med den slutar på N?Du är inte intresserad byta din S4+ Mot Sony Z1C?
     
  3. aalx

    aalx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Tjena!
    Aa, S3an är en N/COV - "version" som är låst till Tele2 (jag har inte testat med andra, men den ska vara låst till Tele2).

    När det gäller S4+ så vill jag helst sälja den, eller när det gäller byte då är det mot en Note 3. Men tackar!
    Den är helt ny oanvänd, all plast sitter kvar, fick den 2014.04.03 - så jag har bara laddat den (för att starta och kollat att den funkar som den ska innan jag säljer/byter den (ska inte behöva lämna in den), men hörlurarna ligger kvar i kartongen etc.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.