Säljes: Samsung Galaxy Tab 2 7" 8GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Stefan-1987, 8 jan 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Stefan-1987

    Stefan-1987 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2012
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hej! Jag funderar nu att sälja min Galaxy Tab 2 på 7". Jag köpte den från Teknikmagasinet någon gång förra sommaren minns inte om det var augusti eller september och jag fick punga ut runt 2500:-. Det var mest ett impulsköp, alla snackar om tablets och jag var ju självklart tvungen att köpa och prova. Nu har jag fått en iPad från jobbet och använder den lite mer pga att iPaden har en större skärm. Tror att enheten har en kapacitet på 8GB men det går självklart att utöka med ett minneskort. Har använt lite då och då, mest har jag haft med mig den på jobbet och kollat på bussen fram och tillbaka. Den är väl helt okej, men lite liten för min smak. Har kollat lite på blocket vad sådana ligger på och priset varierar mellan 1500:- - 1800:-. Billigaste och helt ny från butik enligt pricerunner och prisjakt så ligger priset runt 2000:-. Kvitto, laddare, micro-usb kabel och kartong finns självklart. Har inte sett några repor eller liknande på den. Inget displayskydd eftersom jag inte visste om jag skulle behålla den eller inte. Ni som är intresserade hör av er. Finns i Stockholm!

    / Stefan
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.