Säljes: Samsung Galaxy Z Flip 3 5G 256GB inkl. läderskal och laddare

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ekanix20, 25 jan 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ekanix20

    ekanix20 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej,

    Säljer nu min sparsamt använda Samsung Galaxy Z Flip 3 5G pga byte till jobbtelefon. Modellen har det större lagringsutrymmet, alltså 256GB. Färgen är svart. Telefonen fungerar helt utan problem och det finns inga repor på varken skärm eller baksida.

    Pris: 8000 kr

    Inköpt vid release i Augusti 2021 via Samsung, kvitto samt bevis finns självklart. Nypriset ligger på 11 900:-

    Du får med en snabbladdare från Samsung samt ett original läderskal i svart färg som har använts sedan dag 1, nypris för tillbehören ca. 1000:-

    Originalbox som telefonen kom i finns kvar, även originalsladd och sim-kortsverktyg.

    Skärmskyddet blev nyligen bytt av Samsungs butik på Kungsgatan i Stockholm, serviceintyg från detta finns.

    För mer frågor skriv i tråden eller PMa.

    Ser helst att upphämtning sker i Norra Djurgårdsstaden i Stockholm och betalning via Swish. Kan även använda de lösningar som finns här i Swedroids tips för säkra köp/försäljningar vid överenskommelse.

    Bud kan läggas men förbehåller mig rätten att inte sälja om jag tycker att priset är för lågt.

    IMG_0161.JPEG
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.