Fick min gear s3 frontier i onsdags & än så länge verkar den funka väldigt bra, imponerande faktiskt. Har en S7 också. Har även testat Samsung Pay tillsammans med Handelsbanken & Mastercard & det har fungerat fint. 2990:- känns klart värt.
Mycket förvirrat folk i affärerna som inte fattar nåt när man ska betala med klockan eller telefonen för den delen, mycket roligt.
En sak som var lite underlig dock när jag betalade på Willys, betalningen gick igenom fint men då jag även är Willys Plus kund, där rabatt är kopplat till mitt Mastercard, samma mastercard som lagts in i Samsung Pay så kom det inte med att jag var medlem när jag betalade. Lite mysko, får kanske kontakta Willys & fråga för att fråga i affären var ingen ide
Gillar integrationen med S Helath, att man kan köra steg utmaningar med sin kompis.
Alla notifikationer dyker upp snyggt, som ex whatsapp & sms, att svara när det ringer funkade &så bra o helt ok ljud.
Har inte testat att köra MP3 från telefonen, jag antar att man kan det men inte kommit på hur man för över filer till klockan, får kika på det
Den trådlösa laddningen är ju riktigt smidig, rejält skönt.
--
Click to expand...