Avslutad: Samsung Monsterpaket - Note10+ SD855 White nyskick+++, skal, laddare

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid96, 21 nov 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid96

    Droid96 Guest

    Detta är stora Note 10 Plus, dvs ej den lilla modellen jag tidigare annonserat ut.

    Gjorde ett försök med stora Note 10+ igen, men föredrar den lättare lilla Note 10 som komplement till min tunga 11 Pro Max och kommer därför behålla den. Jag säljer the "Big Boy", en Note 10+ med Snapdragon 855 i den snyggaste färgen "Aura White", ett rött originalskal från Samsung samt trådlös laddare. Kvitto från Wonda. Note 10(+) är den bästa Androiden enligt mig.

    Telefonen är i 100% nyskick, plast på såväl fram som baksida sitter kvar. Inga repor eller andra skador.

    Skärmen är den bästa jag sett i en Note 10+ hittills, mycket uniform panel!

    Lägg in min Gcam på denna lur och få en kameraprestanda som krossar Pixel 4 - läs mer här: jajos GCam-guide för Note 10 med Snapdragon

    Nypris på alltihopa är över 11000:-.

    Jag lyssnar på alla bud över 7500:- (dock ingen garanti för att det blir affär., förbehåller mig rätten att inte sälja). Jag bjuder på rekommenderad frakt om vi kommer överens eller så kan du hämta den hos mig i Uppsala.

    Så fort jag får ett tillräckligt bra bud avslutar jag och skickar omgående. Om inget tillräckligt bra bud inkommit senast fredag kl 18:00 så stängs budgivningen och telefonen säljs på annat håll.

    IMG_2143.jpeg IMG_2144.jpeg IMG_2148.jpeg
     
    Last edited by a moderator: 21 nov 2019
  2. macedon2000

    macedon2000 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2009
    Inlägg:
    223
    Mottagna gillanden:
    62

    MINA ENHETER

    Skickar pm
     
  3. Jacob90

    Jacob90 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2013
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    221
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 11 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 11 Pro
    Bud 7500
     
  4. Droid96

    Droid96 Guest

    noterat!

    Köp nu: 8500kr, skickas då med rek idag så att den hinner fram imorrn innan helgen.
     
  5. Droid96

    Droid96 Guest

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.