Ja Google navigator har ju alla som har Android i Sverige sedan någon månad. Mysteriet med klisterlappen är alltså inte löst.
I ett Siba blad som kom med tidningen görs det reklam för en SGS2. Samsung Navigator. Just nu på köpet, värde 600kr. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Fortfarande en gåta? Sökningar på nätet leder bara till någon gammal garmin sida (Samsung Mobile Navigator Swedish) Och inget på Samsung Apps...
För någon månad sedan läste jag på telias forum att någon skickat in sin tab till anovo för "reparation", när den kom tillbaka fanns tydligen samsung navigator på den.
Nu har jag iofs inte sticker på min, men har haft den på reparation för oljefläck. Inget i min iaf. Men fortsatte efterforskandet via Telias facebooksida, de skulle återkomma...
Såg en annons i senaste M3 om just Samsung Navigator, har en direktlänk till annonsbilden här. http://com.osource.se/ /Marcus
Skumt detta jag fick en ny plata då den första fick olje fläck och på min nya så finns inte lappen med på lådan... :-( finns inget program installlerat häller förutom just googels... snackade med samsung i fredags och de viste inget om det inte de i telia butiken häller ...
En Thomas på Telias Facebook meddelar att han forskat, men inte vet. Han har kontaktat den ansvarige för att försöka få fram ett svar.
Ifall ni inte redan sett det så har det stått lite här och var att Samsung lagt in ett navigationsprogram i drygt 25 000 SGS2 för att testa. Kanske därför det är tyst om det.
Undrar också över detta. Tele2 försöker också sälja in telefonen med "Navigator included" Tele2 - Webbutiken - Privat - Samsung Galaxy S2 I9100 Denna info hittade jag efter en stund "SAMSUNG APELLO NAVIGATION VOUCHER P7500" medföljer
Det verkar vara Appello/wisepilot som gäller. Den gamla Garmin Samsung Navigator lades ner för länge sedan. Mer info http://samsungnavigator.wisepilot.com När jag köpte min SII på CDON så fick man "köpa" en Samsung Navigator Voucher för 0kr i samband med telefonen. Samsung Navigator Voucher - Hemelektronik - CDON.COM Jag har dock inte provat installera ännu