Samsung offical leather case till S7

Diskussion i 'Galaxy S7 - Allmänt' startad av stingfoot, 20 okt 2016.

  1. stingfoot

    stingfoot Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2011
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Hej!

    Någon som kör med detta case? Ville ha något som känns lite "lyxigt", liknande det som Apple säljer till sina mobiler. Såg i ett test att lädret inte luktade läder (?), men man får väl hoppas att vi pratar riktigt läder och ingen imitation för priset det säljs för. Såg även att det hade en liten skyddande "matta" på insidan, precis som apple har. Det gillar vi.

    Min fråga är dock....skyddar detta läderskal glaset något? Sticker det upp något från glasytan? Har försökt hitta bilder men inte funnit något.

    Andra tips på snygga, lite lyxiga läderfodral värda att kika på innan jag slår till på detta? Det var något som hett "Milk and Honey", som såg snyggt ut...men ja...annar står väl originalet funka tänker jag.

    :)
     
  2. Droid_290

    Droid_290 Guest

    Japp jag har den till min. Luktar lite skinn. Går lite över skärmen. Kan ta kort när jag kommer hem så kan du se
     
    bernard och kupster gillar detta.
  3. stingfoot

    stingfoot Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2011
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Hej. Har beställt en som jag förhoppningsvis får idag. Bilder behövs ej, men tack ändå. Läste på någon sida att det blir ett skydd när man lägger ner telefonen osv. Räcker för mig. :) Verkar vara ett schysst skal. Mvh! :)
     
    Droid_290 gillar detta.