1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Samsung s6 död, hjälp!

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av MariaHär, 5 maj 2019.

1. MariaHär

MariaHär Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Min samsung s6 bara dog och visar nu enbart laddsymbolen på skärmen. Den stora grå som visar att mobilen behöver laddas. Laddsladd sitter i men inget händer. Har testat att trycka in powerknappen + volymknappen samtidigt och den tar snabbt bort laddsymbolen men den kommer tillbaka. Inget annat händer.

Vad ska jag göra mer?

2. jogge

jogge Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Prova en annan laddare, gärna en trådlös laddare om du har tillgång till det.
    Kolla om det finns skräp, ludd eller liknande i laddkontakten, ta bort med en tandpetare i så fall, inte nål eller annan metall sak.

Kristy gillar detta.
  3. MariaHär

MariaHär Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Har testat två olika laddare, har tyvärr ingen trådlös. Ingen förändring. Och inget skräp finns.
    När jag tar ur laddaren och trycker in power + volym kommer jag fram till att mobilen ska starta upp "Samsung Galaxy S6" men där fastnar den och inget mer händer.