Säljes: Samsung S8 Silver 64GB + Gear S3 Classic

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Mozze, 18 jun 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Hejsan

    Jag vill sälja min Samsung s8a till förmån för en S9+ Dual sim då jag behöver något med dual sim och kameran är på snudden till det viktigaste för mig i en telefon och nu även Dual sim. Min s8a har en liten spricka i bakre hörnet som aldrig syns, jag upptäckte det själv månader senare säkert när jag skulle byta minneskort. skalet var alltid på.

    Jag har kollat på blocket och jag har hittat fullständigt krossade s8or för allt ifrån 2500 och uppåt så jag tänkte sätta ett pris på 3100 kr eller bud över det, annars får den gå till en släkting eller nåt. Det är absolut inga fel på den annars. Garanti fortfarande kvar hos Samsung tills nästa år runt mars.

    Den är annars i vanlig bruksskick, jag har inte haft annat än samsungs standard alacantra skydd på den. Följer med gör skalet och laddare, akg lurarna glömde jag en hoodie i peru.. hehe :P


    Gear S3 Classic köpte jag här på forumet av en schyst kille för 2150kr sedan köpte jag ett stålarmband till den för 350kr själv. Garanti till 2018-12-05.


    Tänkte mig 1900kr eller bud över det för det. Då för man med klockan och 3 armband, ett svart, ett brunt läder och ett i steel.



    Alt båda för 5000kr

    Allt finns i Stockholm och jag träffas gärna mellan fyra ögon, annars gäller swishbetalning:)
     

    Bifogade filer:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Filstorlek:
      116,5 KB
      Visningar:
      96
    • 2.jpg
      2.jpg
      Filstorlek:
      135 KB
      Visningar:
      93
    • 3.jpg
      3.jpg
      Filstorlek:
      147,6 KB
      Visningar:
      92
    • 5.jpg
      5.jpg
      Filstorlek:
      136,9 KB
      Visningar:
      89
    • 4.jpg
      4.jpg
      Filstorlek:
      141,6 KB
      Visningar:
      87
    • 1.jpg
      1.jpg
      Filstorlek:
      607,4 KB
      Visningar:
      88
    • 3.jpg
      3.jpg
      Filstorlek:
      618,6 KB
      Visningar:
      87
    Last edited: 18 jun 2018
  2. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    S8a såld
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.