Samsung släpper en Galaxy S 1.4GHz '2011 edition' Nästa månad

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av Jörgen_1, 31 mar 2011.

  1. Jörgen_1

    Jörgen_1 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Samsung släpper en Galaxy S 1.4GHz '2011 edition' Nästa månad
    Klippt från Engadget:
    You didn't think Samsung was going to leave the classic Galaxy S handset in the past, did you? Dmitriy Ryabinin of hi-tech.mail.ru has tracked down the above comparison sheet showing off a new variant of the 4-inch Android phone, this time packing a 1.4GHz Qualcomm MSM8255T chip and a 14.4Mbps HSPA+ radio. Other than those upgrades and a 1650mAh battery, it's a faithful reproduction of last year's original and should be arriving in Russia around the end of April for a price of just under 24,000 rubles ($846). What gives us faith in this apparent leak is our earlier sighting of a 3.7-inch Galaxy S2 "Mini" device from Samsung, which also clocks in at a mighty 1.4GHz. Coincidence? We doubt it.

    Update: That was quick. Samsung's Russian mouthpiece has confirmed all of the above, adding note of a metal back cover and a Galaxy S Plus name for markets outside of Russia. Sadly, there's no word as to where else it might be showing up.
    http://www.engadget.com/2011/03/31/samsung-galaxy-s-rumored-to-be-getting-a-1-4ghz-2011-edition-n/
     
  2. baracken

    baracken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    1 707
    Mottagna gillanden:
    103

    MINA ENHETER

    Funderar faktiskt över denna :) schysst substitut till min DHD (trött på batteritiden)
     
  3. twisted1

    twisted1 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2010
    Inlägg:
    2 549
    Mottagna gillanden:
    205

    MINA ENHETER

    Samma hårdvara dom DHD, fast lite högre klock. Tvivlar på att den kommer till svenska marknaden. Lär kosta, bättre att köpa en vanlig SGS isf. Bättre prestanda också :)
     
  4. skrillex123

    skrillex123 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2011
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Ser grym ut frågan är om man orkar vänta? Är den i närheten av att släppas denna månad?