Då har jag mailat Samsung, inget svar... så då ringde jag
Samsung Shop. Och som det brukar vara när problem uppstått, ingen förstod någonting. Som mailet från Foxway den 10 augusti säger så är enheterna kontrollerade och godkända och inbytesvärdet det från början angivna, och utbetalning sker inom ett par arbetsdagar, men icke, idag är det den 18 oktober och då får man väl anse att det gått ett par arbetsdagar...
Då man inte förstod vad som hänt så skulle man starta ett "ärende" och jag skulle få ett mail med ärendenummer m.m, men icke, något sånt mail har inte ankommit, varken till min inbox eller min spambox, jo då mailadressen är rätt det har båda jag och Samsung konstaterat, och allt annat i sammanhanget stämmer så vad är problemet? Skall avvakta ett par dagar till innan jag ringer igen om inget hänt då.
För det är ju faktiskt så att jag har ingått ett "avtal" med Samsung att köpa två enheter under vissa förutsättningar vilket jag anser mig slutgiltigt ha fått bekräfta i och med mailet från Foxway den 10 augusti. Uselt skött av Samsung, att man inte reagera på något sätt efter så lång tid. Kompensation, plåster på såret..? Om jag gör om detta med inbyte hos Samsung igen, tveksamt...
Fortsättning följer..
Click to expand...