Kan fortfarande inte välja något i butiken. Märkligt nog har de tagit bort S21 och S21 Ultra nu, men lagt till Flip3 / Fold3 (fast det går inte att beställa dem, inget funkar). Kvar i utbudet finns S20FE, S20, Fold2, Flip, Note 20. Men det mesta är slut i laget eller finns ingen möjlighet att välja. Varför erbjuder de ens S20FE - Upgrade+ ska ju vara "de senaste flaggskeppsmodellerna"?!?!
Att butiken sedan inte funkar överhuvudtaget, ja det förvånar mig inte längre...
Har nu sagt upp Upgrade+ för frugans S20 5G, men inte fått det bekräftat (det är den som jag inte kunnat logga in på de senaste 5+ veckorna, och teknikerna jobbat med hela tiden, ordernummer ej giltigt säger den).
Min Note 20 Ultra kan jag logga in med, och den blev färdig för upgrade nu i månadsskiftet, men min fru vill inte teckna sig för en S21U hos operatör, så jag försöker uppgradera den till henne istället. Helst hade jag sagt upp allt med Samsung Upgrade och aldrig sett åt det hållet igen... (jag står på bägge Upgrade-köpen då det var en överraskning till henne). Där kan jag logga in, men så fort jag valt något och bekräftat skicket på min Note 20U och ska gå vidare laddas sidan om och säger "Kundvagnen är tom". Och nu kommer jag inte ens så långt längre.
Känns som de sitter och utvecklar mot skarp produktionsmiljö, och sedan går utvecklarna hem för dagen och lämnar kaoset och den icke-fungerande koden ute skarpt hos kunderna... Fattar inte hur de kan sköta detta så dåligt.
Bifogar skärmdumpar så ni kan se utbudet som det ser ut idag;
Visa bifogad bild 119289
Visa bifogad bild 119290
Visa bifogad bild 119291
Visa bifogad bild 119292
Visa bifogad bild 119293
Click to expand...