Samtal kommer inte fram i 2.3

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by Husknuten, Aug 2, 2011.

1. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Pratade med Samsungs support, dom hade aldrig tidigare hört talas om detta problemet i 2.3.3 Men sa nåt om att telefonen kanske vid återställningar / Uppdateringar inte rensat allt från föregående android version och att det på nåt sätt skulle göra så detta problem uppstår "?"...deras enda lösning var att man skickar mobilen till service och säger åt dom att dom ska rensa/tömma hela mobilen från android och sedan lägga in på nytt.

Pratar man med tele2 så säger dom ungefär bara att man ska testa med nytt eller nån annans simkort, samt testa simkortet i annan mobil

2. tronic

tronic Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ju problem med störningar vid dålig 2G motis, micen blir överkänslig och tar in allt möjligt. Inget som någon heller hört talas om.
    Jag har provat två helt nya lurar från Elgiganten.
    Har provat Tele2, Comviq, Telenor och Telia sim, alla me exakt samma fenomen.
    2/4 i mottagning och 2G så kommer gsmstörningar för mottagaren och min mic blir hyperkänslig. Dvs allt bakgrundsljud kommer in.

Giganten erbjuder byte igen direkt, Samsung har aldrig hört talas om de. Men jag undrar varför en tredje ny telefon skulle fungera när de två övriga inte gör de.

3. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Detta skulle nog tas upp i en Separat tråd

4. vic

vic Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Många med samma problem inklusive jag. Samma skit med två olika telefoner (HTC Desire och HTC One X), tre olika simkort och minst två olika androidversioner. Har Tele2. Sjukt irriterande att bara få meddelande om att någon ringt mig utan att komma fram. Finns någon lösning?