Jag blev lite arg på Google nu när det gått en vecka utan att något löst sig eller att dom delat med sig av någon information. Fick nu detta svar och dom menar att problemet är mjukvarurelaterat. (mitt problem är att flera samtal, gissar på 60-80%, inte kommer fram till mig, dom som ringer får inga signaler eller något alls +att mina utgående samtal första dygnet bröts efter 1 sek, Tele2)
Thank you for contacting Google Support.
This email is in reference to the query you raised. Thank you for your response and for sharing the information with us. I appreciate your efforts and time.
This is certainly not the experience we would want you to have whiile using the device. The issue is detected as software related issue and we have actively notifed the higher experts so that the issue should get rectified. I request you to share the details mentioned below so that we can look into it to assist you further.
Vill man hjälpa till att kanske få detta löst så är det ju bra om man kontaktar googles pixel-support och får ett mail med info om hur man skickar in en bug report från sin telefon som kanske kan hjälpa dom på vägen att snabbare hitta en lösning.
Last edited: Oct 21, 2022