460+ poster senare, sjuka ni är!!
You need to start working out!
Klart det går
Men
@SonyHONDA är ju rädd för ansvaret för passageraren inte själva flygningen i sig.
Värre att flyga i ett litet plan, blir mer påverkat av turbulens
Hahaha av någon anledning så tänkte jag så här när jag såg dig... "ja, klart det är cavveman, hur skulle han annars ser ut"
I did... A-hole
FU
Tihi var inget mål dock, fastnade i diskussioner
Jag har inte spammat, har bara deltagit i diskussioner. Till skillnad från andra.
Seriöst tycker ni jag är gammal, känner mig inte en dag över 27-28 typ
Som tur är jag inte hårig, inget hår på ryggen, lite spindelben på bröstet haha
Vem kallar du gubbe flicka lilla
Nä kom igen nu, perfekta åldern. Stabilt jobb, inga ungdoms osäkerheter, tjänar mer pengar än jag kan göra av med... Vad finns det att klaga på
Really?
Har trimmat mer det nu, kanske försvinner helt snart
Har bara odlat i ett år och längden har jag trimmat hela tiden.. Som längst var det väl 10-15 cm
Varje man bör odla skägg och långt hår minst en gång i sitt liv... Varför? För att vi kan, när vi bli gamla kanske vi inte kommer kunna. Passa på testa, vem vet du kanske vaknar upp tittar i spegeln och det dig själv titta tillbaka.
Read above
Första månaden är svårast sen blir det bättre.... Tips är att bara låta det växa det första 3 månaderna. Kanske köpa en trimsax för att ringa kanterna om det växer ojämnt men kappa inte längden. Så sätt på Frozen sången och bytt ut Snow mot Grow... LET IT GROW, LET IT GROW!
Click to expand...