Eeros mål mot dif var inte så pjåkigt iaf.
Island är Bajen och så hoppas jag det förblir under en lång period. Har ryktats en del om en ung isländsk ytter men då måste nån spelare lämna först (Rennie, Fuhre) Island får mer än gärna vinna EM för mig!
Läste någonstans att det är 1,2 mj/spelare som följer med till EM som gäller. Där är Birkir och Ögat givna med Smarason som outsider. Fina pengar ändå och en bra morot till att prestera till max under säsongen.
Ni har gjort det riktigt bra med att dammsuga upp de bästa ungdomarna från blå linjen som faktiskt är aik-områden så där ska ni definitivt ha cred, ja. Hoppas Bajen lyckas med något liknande fast den gröna linjen såklart.
Vi har plockat upp bla Stefan Billbom från BP som kommer agera chefstränare för akademin. Har ju varit med och utvecklat spelare som Guidetti, Ekdal och Bahoui bland annat.
Brännström från Dalkurd kommer dessutom ratta u19-laget så förhoppningsvis är vi på rätt väg
Funderat på om Bajen tänker långsiktigt med Brännström och ev ser honom som en efterträdare till Nanne. Dock bara en hypotes från min sida.
Tror kanske på något liknande med Jens Gustafsson för er faktiskt men vet ju som sagt inget.
Click to expand...