Mycket som är tabu. Man ska givetvis inte skaffa barn bara för att det förväntas av samhället. Alla barn som föds ska vara efterlängtade tillskott.
Aldrig tänkt på barn förr men ska jag vara ärlig, även fast det inte alls är aktuellt nu eller på ett bra tag framöver, så vill jag ändå ha ett barn längre fram. En egen liten skitonge!
Fast man måste tydligen hitta en pappa för det och vem fan är värdig pappa i mina ögon... Haha.

Antingen så är det något konstigt med den masken eller så är hon sjukt känslig. Har en mask som ser likadan ut och fungerar likadant men inte fan gör det ont.
Hur gick operationen?
Givetvis har tekniken betydelse men huruvida hon sjunger bra eller dåligt vet man först om hon sjunger den live.
Oavsett trevlig låt. Vi ska nog inte glömma att det finns många fler artister som utnyttjar tekniken. Otroligt många verkar inga sjunga live längre. Ganska tråkigt att se människor mima. Enda gången jag har någon förståelse för det är när de springer runt och gör något jävla gympapass. Men ska de stå rakt upp och ner och bara eller bara gå runt så ska de fan sjunga.
Click to expand...