Då blev jag av med min X igår, äntligen. En polare bytte med sin 7 Plus 128 Black. Fan vad jag har saknat en normal telefon med hemknapp. Han la även en riktigt, duktig slant mellan.
Dock, när han åkte här ifrån igår efter bytet, så kände jag att något inte stod rätt till med den. Högtalaren där uppe, där både stereo speaker och earpiece sitter, lät konstigt.
Åkte då DIREKT till Akuten med den (macforum) och deras tester bekräftade min oro.
Nu är scenariot följande: Det finns Apple Care+ på telefonen, och om det visar sig att dom vill ha en självrisk betald (849:-) för att byta ut den...borde min polare stå för den då? För dom felen MÅSTE han vetat om. Han kan inte ha kunnat använt den normalt utan att märka av felen. Han sa nämligen att den funkade galant.
Bifogar inskannad testrapport från Macforum.
![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fl98z7qK.jpg&hash=62c9918ff1995690cfbfc9022243f604)
Click to expand...