Sandlådan 29.0/Ölkorv prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden

Diskussion i 'Off Topic' startad av Finskpinne, 10 jun 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. 4official

4official Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Blir mycket skillnad när man går ifrån att vara en ung flicka till en kvinna, kul att du inte tänker på det lika mycket. Kan vara mycket att bära om man går runt med såna tankar hela tiden! måste lägga till en cringe uttryck och säga att alla är fina på sitt sätt :)

2. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Riktigt go låt.

Tycker iofs det mesta med Minaj är bra. :)

3. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Märks att man inte är 20 längre. Har längtat efter sängen ända sen jag vaknade imorse [emoji51]

4. Droid55

Droid55 Guest

Ja, det är större skillnad än man tror. Man blir faktiskt äldre och visare. Synd bara att man spenderar så mycket tankeverksamhet åt dumheter som yngre.

Självklart är alla fina på sitt sätt, det sista jag skrev syftade mer på att jag värdesätter egenskaper/förmågor/talanger mer än utseende. Betyder ju inte nödvändigtvis att alla som har det samtidigt inte är vackra. Men du fattar nog vad jag menar. [emoji846]

5. Droid55

Droid55 Guest

Bara du som är konstig. Jag är helt galet aktiv på natten. [emoji1]

6. Droid55

Droid55 Guest

Jag borde få titeln "Nattdjur" [emoji16]

7. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Hahah, det råder inga tvivel där. Jag är färdig för sängen redan efter 15.00 [emoji23]

8. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Kan bara hålla med dig, inte direkt för att jag har utvecklats till en "man" då jag endast är 22 men kan redan känna av hur mycket klokare man tänker än för endast något/några år sedan.

Yes jag förstod att du syftade på egenskaper osv för det gjorde jag med när jag skrev att alla var fina på sina egna sätt:)

9. Droid55

Droid55 Guest

Det är då jag vaknar [emoji28]

10. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Jag älskar att vara aktiv på nätterna, känns väldigt mysigt som om man finner lugn och ro medans alla andra sover. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det :P

11. Droid55

Droid55 Guest

Nog allt är man en man vid 22 års ålder, eller killar är väl inte mogna/färdigvuxna förrän vid 25 år? [emoji28]

Åldern är bara en siffra dock. Ibland kan yngre vara visare än äldre, det handlar om individer, inte åldern. [emoji846]

12. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Haha. Jag gick upp 04.45. [emoji41]

13. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Kan mycket väl stämma haha... Fast det stämmer bra att mognaden är olika för alla. Endast 3 år kvar för mig så måste jag ha en cermoni där jag invigs till en man haha:P

Oh damn, spelar nästan ingen roll hur sent jag än sover så vaknar jag alltid så tidigt. Börjar nästan tro att jag har en förbannelse som vilar över mig...

14. Droid55

Droid55 Guest

På sommaren är det ju betydligt svalare på nätterna. Bor man i stan som jag gör så är det mer tyst utomhus också (ingen eller mycket lite trafik). Oftast visas det filmer på kvällen (om man nu tittar på traditionell TV) och film ses bäst i mörker.

15. Droid55

Droid55 Guest

Tveksamt om jag är särskilt mogen heller. [emoji6]

16. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    I see, då lär det vara extra kul för dig om nätterna! kollar du traditonell tv? jag använder endast min Tv för att casta, roligare när man själv styr vad man ska kolla på :)

17. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Samma här, man vill gärna ändå ha den sidan så länge som möjligt! Hur gammal är du då?

18. Droid55

Droid55 Guest

Det händer. Om jag inte orkar hitta något att se så kan jag slå på vanliga sändningar. Det är främst pappa som tittar på det dock. Själv streamar jag. Kan casta till TV men eftersom pappa oftast ockuperar den när han är hemma så blir det att jag kollar på datorn istället. Det funkar, jag måste inte ha stor skärm. Däremot får jag ont i nacken och ryggen av att ligga i sängen och kolla på film.

Hela 6 år äldre än dig. [emoji15]

19. 4official

Mottagna gillanden:
    45
    Operatör:
    Vimla

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Sant, om man har tur kan det ändå sändas något okej på TV:n och då brukar man kunna leva med att kolla på det.. även om det inte händer ofta:) Själv streamar jag också på datorn för det mesta, castar till tvn när jag kollar med någon i sällskap annars tycker jag att datorskärmen duger. Själv har jag min stationära och då justerar jag bara stolen hur jag vill haha, kan bli jobbigt med bärbara då det känns att man behöver byta position hela tiden!

6 år äldre, är det sant? det hade jag faktiskt aldrig kunnat gissa på ( se det som en bra grej! ) :P

20. Droid55

Droid55 Guest

På tal om streaming, inget nytt avsnitt av The 100 förrän den 10 juli. [emoji20]

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.