Det brukar mest bli gamla goda serier de få gånger jag slår på TV under dagtid, på kvällen någon film. Oftast har man ju sett det som visas men ibland blir man överraskad. Kan vara en äldre film som man på något sätt har missat se men som var bra. Sånt är kul! Annars ser jag Alien-filmerna varje gång det går på TV trots att jag har sett de filmerna många, många gånger. Jag tröttnar aldrig på dem!
Stationär dator och en bra datorstol låter klart bättre. Själv har jag inte ens en datorstol längre, så därför vill jag lägga mig i sängen och mysa. Tyvärr blir det inte så mys när nacken och ryggen gnäller. Det brukar hjälpa att ligga på sidan men jag tycker inte jag ser lika bra då. Det är ju viktigast trots allt, vad gör lite ont. Haha.
Du kanske trodde att jag var yngre för att jag skriver mycket om pappa. [emoji28]
Edit: Jag kollar ju främst på naturfilmer, debattprogram och Kunskapskanalen utöver ovannämnda (på traditionell TV). Debattprogram kollar jag på lite motvilligt beroende på ämne (politik) men naturfilmer älskar jag!
Last edited by a moderator: 30 jun 2018