/rant on
Kört AMD i 9år nu och kan ärligt säga att jag aldrig haft några problem med cpu's/gpu's, däremot hade Nvidia ett/flera år av förjävligt buggade/trasiga/dåliga grafikkort som jag lyckades få tag på
Men när jag byggde min dator förra året (räknade ihop kvitton igår, landade på 20k hos inet lol.) så siktade jag på det fetaste min budget klarade av då, och tro mig när jag säger detta nu. Ångrar mig som ett jävla as. Dels har jag sålt av lite saker nu men det är så onödigt. Man behöver inte ett grafikkort för 3k eller en 24" 120hz skärm för 3k, m
an klarar fan att lira allting idag med en dator för 7k. Och imo så märker man ingen skillnad från tex high->ultra->???? i bf3 (ett tag sen jag lirade, vet ej vad max grafikinställning heter.).
Och jag var dels lite ovetande i ämnet, tex att det är omöjligt att nå 120hz i maxinställningar på bf3 med ett grafikkort för 3k. Och noob som man var så stirrade man ju sig blind på benchmarks osv, man var ju mer i bios och fipplade än i windows för att få bättre score. Men till vad? "Hårtkört" datorn (klockad cpu, minnen, gpu) i över 1år men nu är allting tillbaka till standard och det går fan ärligt inte och märka någon skillnad :S Jag må va o-insatt i ämnet om man numera men vadfan, bottom line - man klarar sig
/rant off
Och uuuh timing! Skickade tillbaka mitt defekta G35headset till Inet i förrgår och velade byta till ett par corsair, behövdes typ 300kr emellan men så på fan, nu är dem nedsatta till 949 istället för 1249 >

GIEF MONIES BACK INET
Click to expand...