Så där blir det för mig igen, lite då och då. Det som skiljer oss två ifrån är dock att jag har pengar, och det handlar inte om WoW utan om Lineage 2..

Fattar dock inte vad det är, får typ efterslängar på att spela järnet men varje gång när jag gör det så inser jag var jag slutade från början. Det suger. Får sådana efterslängar sen ett par år tillbaka iaf. Spelet var kul i 7år men sen vettefan, NCSoft dödade det totalt.
Har letat efter något MMO att nöta i säkert 3 år nu men ärligt talat så finns det absolut INGENTING på marknaden som tilltalar mig, överhuvudtaget vilket jag finner tråkigt. Väntade ärligt på TERA i ca 4år, storebror väntade i 5. Såg lovande ut ända tills chineserna announcade vilka som skulle få hosta spelet i Europa.. Frogster.. Haha vilket skämt, och det var därför spelet failade. Nötte det i ca 2månader och sista månaden var vi ett par som höll ut "just in case" saker vart bättre men icke, så princip hela servern quittade och tidigare i veckan fick jag ett mail om att det ska återigen server-merga alla pvp servrar till 1. P2P incoming, yo.
Men vilka mmorpgs finns det ute idag, som är värdiga att nämna? WoW är inte något i min smak, känns som att stilen på grafiken tilltalar min syster mer än mig. GW2 ser rent utav förjävligt ut, pvpn ska vara utter shit och det är f2p.
Click to expand...