Ja fyfan. 31 döda i Irak med. Intressanta diskussioner på reddit då jänkarna uppenbarligen (dom flesta iaf) värderar dom som dog i Boston mer än dom i Irak, vilket får i princip resten av världen att down vota dom och det är mycket kommentarer.
Väldigt konstigt dåd ändå om man tänker på det. Det känns ju alldeles för "litet" eller hur man ska säga för att vara någon stor terrororganisation. Al-qaida eller liknande tvekar jag på. Känns för...dåligt planerat för det.
Uppenbarligen är det ju någon eller några som gjort detta medvetet (ryktades i början om att det var gasledningar som smällt). Jag tänker mer på typ Oklahoma-bombaren eller kanske några wannabe Al-qaida.
Förvånar mig dock ändå om det skulle vara någon organisation utanför USA. Den politiken Obama kör med så skapar dom ju inte direkt mer fiender, tvärtom. Han kör ju mer på vi pratar till oss fred än krigar oss till den.
Dock kommer den "lägligt" men tanke på situationen som piskats upp med Nordkorea.
Här är lite läsning för den som är konspiratoriskt lagd.
Den här personen har nog ett och annat att förklara. Rätt udda ställe att stå på och vända sig bort precis vid explosionen.
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F+AYSqMof.jpg&hash=ce92dda93bf7618d990b8635ee58c897)
Click to expand...