Hey hey hey...
Det är bara några enstaka i "vår" tråd där borta som utryckt kärleksförklaringar till Äpplet. De flesta som har koll på nya bilmodeller där vet att Sensus är Androidbaserat (synd bara att Volvo fegat lite med att spärra typ alla appar.. sensus borde man ju kunna roota? Kanske redan finns tråd om.. Jag får använda sökfunktionen..

)
Vi har Iphone att tacka för en sak också.. att racet började.. och att dom fick "den stora massan" att inse att smarta mobiler inte bara är till för den absolut mest inbitne. Min mobilhistorik om jag kommer ihåg den rätt är:
*ett gäng gamla mobilen med Ericsson 628 som den första*
V800 (Vodaphones första med MP3-spelare, jag trashade alla fester jag var på!)
Ericsson P1 (Grym telefon.. på den tiden)
Xperia X1 (Inte lika grym telefon.. hm.. jälvar vad den spökade)
Xperia X10 (Första Jag hade med Android!! Jag var såld! Trots att 1.6 hade lite att önska.
Sen fortsatte det:
HTC Desire HD
HTC HD2
Samsung Galaxy S2 (Seg och taskigt ramminne.. hängde sig ofta)
Samsung Galaxy S3
Samsung Galaxy S4 (Grym telefon mjukvarumässigt, men jävla skitskärm! 3st paj på 8-9 månader.. räckte att tappa den i golvet 1 gång per skärm så var det kört.
LG G2 (Nuvarande, inköpt förra veckan, så jag är lite nykär och har svårt att ge en objektiv bild än så länge..)
Senaste 3 moblierna har fungerat skitbra med min Volvo, förutom att jag inte kunnat styra Spotify via rattknapparna utan att tanka hem den moddade spotify-appen.
Glad att jag äntligen tog tag i det hela och reggade mig här.. hoppas på inte allt för många påhopp för att man också gillar Volvo.

Click to expand...