SBH50 + spotify

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av Varazir, 14 jul 2013.

  1. Varazir

    Varazir Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2009
    Inlägg:
    1 464
    Mottagna gillanden:
    54
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5
    Info:
    Nova launcher
    Hej

    Jag undrar om nån har sett nått sätt att man kan få vilken låst som spelas i spotify i sitt headset display ?
     
  2. perhugo

    perhugo Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 dec 2011
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Gammal tråd men jag kollade runt lite på SBH50-trådar. Jag kör SBH50 med min Nexus 4 och visningen av låtar, telnummer m.m på display fungerade först efter att jag installerat apparna från sony, Smart connect och SBH50 appen. Prova det så får du se ifall det hjälper.
     
  3. Ladytech

    Ladytech Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Förlåt att jag lånar tråden men det gäller samma sak i princip. Hoppas det är okej.

    Jag har Samsung Galaxy Note 2 LTE (JellyBean 4.3), och skaffade sbh50 som ersättare för mitt gamla mw600. Men sbh50 vägrar samarbeta med någon annan musikapp än Samsungs egna eller ä det googles "Play Musik".
    Trycker jag på play på sbh50 startar den Play musik och jag kan backa o hoppa framåt. Startar jag spotify och startar en låt där spelas den upp men jag kan inte styra spotify från sbh50. Trycker jag på endera knappen på den startar den Play musik och stoppar uppspelningen från spotify.

    Jag har installerat Sonys BT sbh50 app, smartconnect och lite annat. Uppdaterat sbh50. Startat om både telefon o headset.

    Någon som kan hjälpa mig att få ordning på detta? Jag nyttjar Spotify till 99% så detta är enormt störande!

    Tack på förhand!


    EDit/Tillägg : Jag löste det. Jag skaffade i samma veva som jag skaffade SBH50 ett par hörlurar Jay-s och installerade appen för dessa. DEN orsakade problematiken. När jag tillsist rensade alla appar som jag hade installerat runt den tiden och började om- utan just den för Jays så fungerade det klockrent. Dvs inte kombinera trådade lurar och bt appar. De krockar.
     
    Last edited: 25 jul 2014