jag köpte tre stycken för 50 kr från teknikmagasinet som man fick klippa till själv och dom är okej, fast det va svårt att klippa jämt och lagom stort men eftersom man fick 3 st så gör det inte så mkt om man klipper fel
Det ser ut att vara exakt samma som de netimes.com säljer. Jag köpte också från netimes.com. Gick på 120kr inkl frakt för 2st "kit" men det tog dock ett par veckor innan de damp ner i brevlådan. Displayskyddet som följer med funkar men är inte i klass med Invisible Shield (och zagg.com säljer fortfarande i900 full body för 70-80kr inkl frakt). När det gäller "flexible" skalet så tycker jag det är helt OK men det kan vara svårt att ladda med vissa USB-kablar pga att kontakten inte går i lika långt. Köpte ett "Smoke" till min och ett "White" till grabbens Blade och den vita varianten börjar se lite tråkig ut då de tyvärr verkar ta lite färg av telefonen så rekommendation är isåfall "Smoke" versionen.
Ok, själv tyckte jag inte att de passade så bra runt volymknapperna. Alla hål i plastskalet var lite sned och lite för litet.
Angående screen protectors, tycker inte ni att det är lite konstigt att vissa kostar 100kr eller mer medan andra kostar 5kr? Hur märker man att man har fått en dålig skärm skydd? Den enda klagomålet jag har med min ebay-skärmskydd är att den reflekterar väldigt mycket ljus. men å andra sidan kostade de bara 7kr styck med frakt. Jag köpte dessa; http://cgi.ebay.co.uk/6-x-screen-protector-for-Orange-ZTE-Blade_W0QQitemZ280603527382QQcategoryZ10364QQcmdZViewItemQQ_trksidZp5197.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7289414605429885466#ht_1358wt_905 Här är specifikationerna: * Against scratching, scraping and abrasion * Protection in original colors * Anti glare and UV protection * Self-adhesive, washable and re-usable * Fingerprint free and bubble free
Gå in på ebay.se sök på zte blade, kommer upp många skydd specialanpassade för blade. Efterso storbrittanien är inom EU är det ingen tullavgift eller så och för ett sexpack får man lägga typ 30-40 spänn inklusive frakt
Eller så köper man på Tradera, finns ett batch som uppenbarligen skickas ifrån Sverige! Fotnot: Tradera ägs numera utav Ebay, jag vet det.
http://www.protectionfilms24.com/article/savvies-crystal-clear-screen-protector-zte-blade-48124.html köppte två sådana, fick ett på köpet. Gratis frakt, 80kr totalt. Perfekt formskurna, följer kanten på bladen precis. Lätt att sätta på och bra känsla. Kändes lite knepigt i början men slets väl in eller nått på en vecka. Nu är jag grymt nöjd.
Dock så får man kolla vart prylarna faktiskt postas från. Exemplet ovan (dvs trådstart) skickas från HongKong exempelvis.