Semi-automatisk appsuppdaterare?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av recman, 15 okt 2009.

1. recman

recman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag börjar tröttna på att manuellt uppdatera alla applikationer man har i telefonen. Tycker det är var och varannan dag som 3-5 nya uppdateringar kommer. Jag vill ha en apps som gör det snabbare att uppdatera, tex att den scannar igenom vilka som det finns uppdateringar till (på Market, vill inte ha några betareleaser som atrackdog föreslår), sen får jag godkänna att jag vill uppdatera dessa appsar och så tankar den ner och sköter allt.

atrackdog som jag testat ger mig inte mkt, min Google-telefon ger mig ju redan notifications om när en uppdatering finns, så atrackdog gav inget direkt mervärde.

Så, nån som känner till någon sådan apps?

2. r0bber

r0bber Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Skulle också vilja ha något liknande,

helst skulle jag väl kanske vilja att market fick lite checkboxes i My Downloads så att man kunde kryssa i flera program att uppdatera och så görs det sen. Möjligen att man får en notifiering ifall någon app har tagit sig ytterliggare friheter än vad man tidigare har accepterat

3. recman

recman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Skulle funka för mig...har inte sett nåt om det iom nya Market tyvärr dock... :(

4. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Enda som finns är en notifiering om tillgängliga uppdateringar som tyvärr inte funkar 100%
    Jag vore glad om markets notifiering kunde funka 100% till att börja med

5. recman

recman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hur menar du att det inte fungerar? Jag har inte upplevt några fel, bara att det är jobbigt. :)

6. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Vad jag menar är att om jag går in på market och sen download visar den kanske 3-4 update available trots det så visade den ingen notifiering innan jag gick in på market. sen jag köpte min magic typ 4 månader lr mer så har jag sett den 2-3 ggr kanske

7. r0bber

r0bber Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag orkar ju inte uppdatera mina apps direkt, när det kommer något, då kommer det en ny notifiering varannan dag eller så. Men om du inte konstant uppkopplad, eller om du kollar market flera gånger varje dag så hinner den nog inte med att skicka ut någon notifiering till dig. Om det senare stämmer så verkar du ju inte vara i behov av någon sådan notifiering ändå.