World war Z ger jag 8/10 Mycke action och hygglig story. Det var många statister.. GT-N7105 via Tapatalk 2
Senaste filmerna jag sett på bio Grown ups 2: 4/10 rolig då och då men usel story Snabba Cash 3 (Livet Deluxe): Såg den på förhandsvisning för någon vecka sedan, gillar den starkt 8/10 Elysium: Såg den igår bra film med bra effekter och grymt foto 7.5/10
Såg elysium senast! Väldigt välgjord men storyn kändes lite tunn 7/10 Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Idiocracy För varje gång jag ser denna filmen så känns den korkade framtiden den målar upp allt mindre avlägsen. Mycket underhållande film av Mike Judge (Beavis & Butt-Head, Office Space). Jag ger den 8 duh av 10.
Såg nyss Evil Dead (2013), började ok men tappade intresset efter någon timme och telefonen åkte fram. Kan sträcka mig till 6/10 för effekterna var riktigt bra. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
World War Z Blev väldigt positivt överraskad, tyckte den var grymt bra! Kändes som att det var det slutet Contagion borde haft. Får nog ge den 9/10! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Olympus has fallen, mycket bättre än jag väntade mig, perfekt söndagsaction. 7/10 Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Tänkte njuta av Blade-trilogin igen, började med den första igår. Går inte att bli besviken Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
World war z - 7.5/10 zombies Hade jag vetat att detta var ehn zombierulle hade jag inte sett den, men men. Den var rätt bra ändå. Det vanliga konceptet fast med liten annan lösning på problematiken och udda slut. Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4
Jag kollade på World War Z innan jag visste att det var en zombierulle. Blev ändå väldigt positivt överraskad.
Många filmer som är mitt mellan bio och dvd-release, laddar alla ner fortfarande? Jag såg äntligen "A.I. Artificial Intelligence" såhär 12 år senare.. Bättre än jag trodde, gillar normalt sett inte filmer med barn i huvudroller, men Haley Joel Osment var ok som robot. Annars är det en väldigt snygg film, känns lite som om den hamnade mitt mellan gamla klassiska effekter och den nya tidens digitala produktioner. Jag ger den 8/10.
Ja förr haffade jag filmer så fort de kom, oavsett kvalitet. Nu blir det bara 720p och över. Hade faktiskt inte haft råd att köpa motsvarande lika mycket film som jag tittar på nu, men det är faktiskt lockande att ha det som ett fint fysiskt bibliotek istället för ettor och nollor på en hårddisk. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4